چند ایده جدید برای دکوراسیون منزل :

 

 

در این مقاله به معرفی و بررسی چند روش ساده برای تغییر دکوراسیون منزل میپردازیم تا بتوانید به سادگی جلوه خاصی به محیط ببخشید.

چند ایده جدید برای دکوراسیون منزل :

استفاده از شمع های همیشه روشن :

شمع ‌های همیشه روشن را می‌توانید تا ۲ روز روشن بگذارید و اصلا نگران تمام شدن آنها نباشید چون شمعی است خاموش نمیشود . این شمع‌ها با پارافین مایع شارژ می‌شوند و با یک خرید تا همیشه می‌توانید از آنها استفاده کنید.
ظاهر شمع‌ها مانند یک چراغ گردسوز است که داخل آن پارافین مایع همراه با تزئینات زیبا و مدرن متفاوت پر شده که ظاهری شیک و متفاوت به این شمع‌ها بخشیده است.
اگر به شمع روشن کردن علاقه دارید یا می‌خواهید منزلتان ظاهری زیبا و متفاوت داشته باشد این شمع‌ها انتخاب مناسبی برای شماست.

جنس بدنه این این شمع همیشه روشن از شیشه است و یک در شیشه‌ای هم روی آن قرار می‌گیرد که تکمیل کننده ظاهر زیبا این شمع‌هاست. همچنین شمع با یک فیتیله کنفی روشن می‌شود.
همراه بدنه شمع‌ها یک بسته پارافین مایع ارسال می‌شود که ابتدا باید ظرف شمع را از این پارافین پر کنید و هر زمان این پارافین تمام شد می‌توانید مجدد با خرید پارافین مایع آن را شارژ کنید. پس از پر کردن پارافین حدود ۱۰ دقیقه صبر کنید و سپس فتیله را روشن کنید تا پارافین کامل جذب فتیله شود.
توجه داشته باشید که فیتیله را زیاد از شمع خارج نکنید در حد ۰.۵ الی ۱ سانتی‌متر فقط خارج کنید زیبا باعث دود کردن شمع می‌شود.
طراحی شمع‌ها به گونه‌ای است که گل‌های خشک داخل مایعی پارافین شناور هستند.

این شمع مناسب آشپزخانه منزل، حال، بوفه، اتاق خواب، روی میز کار، آرایشگاه، مغازه و… است.
با خرید این شمع‌ها زیبایی و آرامش را به منزل خود و عزیزانتان بیاورید.

 

روشن کردن عود در جاعودی خاص

 

روشن کردن عود و استشمام رایحه آن در آیین شرقی تاثیرات مثبت بسیاری دارد. از تاثیرات مثبت این کار ایجاد احساس آرامش در فرد است. برای روشن کردن عود‌های شاخه‌ای انواع مختلفی از جاعودی‌ها در بازار وجود دارد که در طرح‌های گوناگون تولید شده‌اند. جاعودی بودا ساخته شده از با پوشش رنگی بر اساس شخصیت‌ها و نمادهای معروف آیین بودا طراحی شده است که احساسی اصیل توام با مفاهیم عمیق و فرهنگی را به دنبال دارد. طرح مجسمه ‌ها عبارت است از یانگ بودا، بیگ بودا، جغد ، فیل و … است. هر کدام از این طرح‌ها بیانگر مفهوم خاص و عمیقی است. رنگ تمامی مجسمه‌ ها طلایی بوده و بشقاب قرار داده شده در زیر مجسمه به رنگ مشکی است و روی آن همانند آسمان شب طرح‌هایی به شکل ستاره‌ کشیده شدهاست. یک جاعودی زیبا علاوه بر کاربردی بودن بسیار زیبا بوده و به دکوراسیون شما ظاهری شیک و جذاب می‌بخشد.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
اصلاح طرح لبخند شما : کلینیک دندانپزشکی دریا

 

شمع گل رز

 

یکی از زیباترین لوازم دکوراتیو، ‌شمع گل رز است. این شمع جلوه خاصی به منزل میبخشد و تداعی‌گر احساسات خوب برای انسان هاست. هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف برای عزیزان دغدغه بزرگی است که همه ما با آن مواجه شده‌ایم. مناسبت‌هایی نظیر تولد، ولنتاین، روز مادر و یا روز پدر که دوست داریم به بهترین و زیباترین شکل آن را برای عزیزانمان برگزار کنیم و خاطره‌ایی به یاد ماندنی را برای آن‌ها رقم بزنیم.از مواردی که همیشه به عنوان هدیه و یا در کنار هدیه اصلی شمع‌ معطر و تزئینی است. پک چهار عددی شمع لیوانی معطر با طرح گل رز هدیه‌ای جذاب و زیباست که در رنگ‌های متنوع قابل سفارش است. این شمع‌ها علاوه‌بر روشنایی خیره کننده‌ایی که به اتاق و خانه شما می‌بخشند، ظاهر جذاب و زیبایی نیز به دکوراسیون شما می‌دهند. هر شمع به شکل گل سرخ بوده و داخل ظرفی شیشه‌ای قرار دارد و هر چهار شمع در یک بسته بندی طلقی مقوایی ساده چیده شده است.