فروش گوسفند زنده

خرید آنلاین دام، فرآیندی است که طی آن افراد با یک تماس تلفنی و در زمان بسیار کوتاه، گوسفند با شرایط و وزن مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل می گیرد. مزایا و جوانب مثبت این کار در شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران، بیشتر مشخص می شود. در این مناطق پیدا کردن مرکز فروش دام معتبر برای خرید حضوری گوسفنده زنده تهران، کار دشواری است. حتی اگر موفق به این کار شوید، وقت زیادی در این بین به هدر خواهد رفت که قابل چشم پوشی نیست.

چگونه می توان گوسفند زنده را به صورت آنلاین خریداری کنم؟

اگر این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد، بهتر است به سایت مربوطه و قسمت تماس با ما مراجه نمایید. برقرای تماس تلفنی با شماره های موجود در این بخش و ارائه مشخصات مورد نظر خود برای گوسفند (مثل وزن) به اپراتور، مرحله بعدی کار است. مسئول مربوطه پس از تماس با بخش دامداری هماهنگی های لازم را به عمل آورده و گوسفند را به همراه یک قصاب و باسکول به آدرس شما ارسال می کند. برای تعیین قیمت، فقط کافیست وزن به دست آمده را در قیمت روز ضرب کنید. قیمت دام زنده در فصل های مختلف با هم متفاوت است. به عنوان مثال در فصل زمستان به دلیل تقاضای بیشتر، قیمت گوشت افزایش نشان می دهد.

قصاب فرستاده شده به همراه گوسفند، علاوه بر ذبح گوسفند، خدمات دیگری مثل خرد کردن گوشت، پاک کردن سیرابی و کله پاچه را نیز انجام می دهد. لازم به ذکر است که در اکثر موارد برای ارسال گوسفند یا خدمات قصابی هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی شود. مشتریان باید به این بخش توجه جدی داشته باشند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
بهترین اپلیکیشن حضور و غیاب موبایلی

اگر قصد خرید آنلاین گوسفند زنده را دارید، در انتخاب سایت دقت زیادی داشته باشید. سایت هایی در این رابطه قابل اطمینان هستند که تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشند. سعی کنید خرید خود را در صبح اول وقت انجام داده تا هیچ گونه شبهه ای در رابطه با وزن گوسفند به وجود نیاید. زیرا در این زمان شکم گوسفند خالی است و تغذیه صورت نگرفته است.

با وجود انجام کار طبق روال همیشگی و درست خود، بهتر است مشتری به کار قصاب نظارت داشته باشد. نظارت برای اطمینان از انجام اسلامی-بهداشتی ذبح، صورت می گیرد. همچنین مشتری ملزم است قبل و بعد از ذبح، گوسفند و لاشه را چک کرده و از سلامتی آن مطمئن شود. ویژگی های یک گوسفند سالم شامل موارد زیر می باشد:

  • نشخوار مدام و سرحال بودن
  • شفاف بودن چشم ها
  • محکم بودن پشم گوسفند در برابر کشیدن و کنده شدن با دست
  • شفاف بودن جگر گوسفند

 

دامداری تیموری ارائه دهنده گوسفنده زنده به همراه قصاب به تمام نقاط تهران

09123590824 , 02144020562 , 02122186584