مصاحبه با مهیار ویلیانی در استارت‌آپ ویکند Modotech

مدیر اجرایی شرکت ایده پردازان خلاق آرتاماز که از سال ۸۸ با خبرگزاری مد و پوشاک (تنها خبرگزاری دارای مجوز از وزارت ارشاد و مطبوعات در بخش مد) فعالیت خود رو شروع کرده، دومین تجربه ی برگزاری استارت آپ ویکند مدوتک رو داره. ایشون درباره ی یافته های این اتفاق توضیح داد: این دوره از دید بازخورد خبری بسیار خوب بوده و سال گذشته سه تیم برتر تونستن شتاب دهنده پیدا کنن و فعالیت خود رو پیش ببرن.

مهیار ویلیانی در مورد رقابت این استارت آپا اضافه کرد: بیشتر افراد ایده های تکنولوژی محور دارن، و ایده های فشن بین اونا کمتر دیده می شه و این تکنولوژی اساسی دلیل کمرنگ شدن مد وفشن می شه. ما بیشتر دوست داریم بچه ها فشن رو بفهمن، مشکلات فشن رو بشناسن و ایده هایی در بخش ی فشن بدن. نیاز اصلی این که ترکیبی از نیاز شناسی بازار مد و فشن و به کار گیری اپلیکیشن و وب سابت فقط به عنوان یه وسیله جدیده، چیزی ست که کمتر بین گروه ها دیده می شه.

در ادامه ایشون در مورد مسئله ی پشتیبانی از این برنامه توضیح داد: ما دو حامی داشتیم، یکی هتل اسپیانس پالاس و دیگری رنو فرانسه و بدیش اینه تماشاگر این هستیم که طرفداران مد و پوشاک هم خارجی هستن. نمی دانم به چه دلیل طرفداران ایرونی از این مسئله استقبال نمی کنن و اون رو فقط یه اتفاق دانشجویی تلقی می کنن. اگر مد و فشن نمی تونه یه اتفاق دانشجویی باشه چون که حتما باید با حس لوکس بودن همراه باشه.

  • Follow

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *