چرا کسب و کار شما به یک آژانس بازاریابی احتیاج دارد؟

به خصوص اگه یه استارت آپ باشین، واسه شما این نگرانی به وجود آمده:

فعالیت های بازاریابی شرکت رو برون سپاری کنم یا آدمایی رو براش استخدام کنم؟

ما در این مقاله ۳ دلیل واسه شما می بیاریم که فعالیت های بازاریابی خود رو حتی الامکان به یه آژانس بازاریابی یا آژانس بازاریابی آنلاین بسپارین؛ تا فهمیده باشین که «به چه دلیل کار و کاسبی شما به یه آژانس بازاریابی احتیاج داره؟». با Modir TV همراه باشین.

۱) نبود نیاز به آموزش دادن و مدیریت کردن

بدترین اتفاقاتی که در پروسه استخدام یه فرد واسه شرکت می افتد این چند مورده:

  • آموزش: فرد جدید باید آموزش ببینه.
  • هماهنگی با کار و کاسبی شما: اگه به آموزش احتیاج نداشته باشه (یعنی کار بلد باشه)، بازم آموزش می خواهد! (در آخر شرایط هر کار و کاسبی ای با کار و کاسبی دیگری فرق داره و شما هر کسی رو هم که به مجموعه خود اضافه کنین، باید با مفاهیمی جدید از بخش کار و کاسبی تون آشنایش کنین.)
  • آشنایی با جوّ شرکت: به یه وقتی طولانی احتیاج دارین که فرد رو با شرایط و جوّ حاکم بر شرکت و کارکنان اون آشنا کنین.
  • مدیریت Taskهای اون: اضافه شدن نیروی جدید از شما یه انرژی دوبرابر واسه مدیریت کردن این نیرو و Taskهایی که بردوش ی اونه، می گیرد.

اما با قرارداد بستن با یه آژانس بازاریابی:

  • شما دیگه احتیاجی به صرف انرژی اضافه واسه آموزش و مدیریت دارید.
  • حتی فضایی از شرکت تون هم اشغال نمی شه!
  • آژانس ها به شکل خودکار شما رو به هدفتون نزدیک می کنن و شما می تونید بر دیگه اهدافتون تمرکز کنین.

۲) مقرون به صرفه بودن

مطمئنا تا این جا که این مقاله رو می خوندین واسه شما این مسئله پیش اومده که برون سپاری کارای شرکتم به یه آژانس بازاریابی، هزینه زیادی واسه من به دنبال داره. در ظاهر که نگاه می کنیم، این حرف قبول! ولی اجازه بدید که کمی موشکافانه تر به این قضیه نگاه کنیم:

  • مالیات و هزینه های جانبی: شما دیگه نیاز به پرداخت مالیات، بیمه و دیگه خدمات جانبی دارید.
  • عیدی و… : نیاز به پرداخت هزینه های تشویقی، اضافه کاری، عیدی و اینطور هزینه هایی که بازده کارمندان رو افزایش می دهد؛ دارید.
  • تعطیلی های زیاد: تقویم ایرونی رو باز کنین و ببینین که چند روز سال تعطیله؟!

    سخت پیش میاد یه نیروی کار راضی شه که روز تعطیل کار کنه و اگه هم این کار رو انجام بده؛ یا حقوق بیشتر می گیرد و یا به ازای هر یه روز کار، باید ۲ روز به اون مرخصی بدین!

    اما با سپردن کارای خود به یه آژانس بازاریابی، شما فقط Deadline تعیین می کنین و دیگه خودشون می دانند که روز تعطیل باید کار کنن یا نه. شما فقط نتیجه رو در زمان مقرر خودتون بخواین.

  • تحقیقات بازاریابی: تحقیقات بازاریابی به تجربه، علم و امکانات بسیار هزینه بری نیازمنده. هزینه های جانبی تحقیقات بازار به حدی زیاده که اگه کارکشته نباشین، می تونه شما رو تا ورشکستگی پیش ببره!

    با قرارداد بستن با یه آژانس بازاریابی، دیگه اینجور نگرانی هایی ندارین.

۳) رسیدن به یه تیم با تجربه:

کارشناسان و حقوق های خیلی زیادی دریافت می کنن و شرکت های دیگه  همیشه در کمین نشسته ان که اگه مدیران بازاریابی شما بتونن خوب عمل کنن، با حقوقی بالاتر یا وعده و وعیدهای جور واجور، اون ها رو به سمت خودشون بکشونن و شما می مونید و حسرتی که به خاطر آموزش و همگام سازی اون با شرکت می خورید.

واسه نگهداری مدیران و کارشناسان بازاریابی، شما باید بودجه خیلی زیادی رو فقط واسه یه فرد کنار بذارین. اما اگر با یه آژانس همکاری کنین، می تونید هر وقتی که خواستین، موقتا پروژه ها رو متوقف کنین و هر زمان که نیاز داشتین، هزینه کردن رو دوباره شروع کنین!

از طرفی با همکاری با یه آژانس بازاریابی، نه فقط یه فرد، بلکه تیمی باتجربه رو دراختیار دارید. آدمایی که قبل از شما با شرکت های دیگه کار کرده ان، کمپین های دیگری برگزار کرده ان و می دانند که چیجوری باید یه پروسه بازاریابی رو بکنن.

  • Follow

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *