گزارش تصویری سایت ما از مراسم سالگرد تولد Honor در چین

همونطور که قبل از این در سایت ما خوندین، هوآوی یه چند وقت پیش رسما برند Honor رو در ایران معرفی کرد. Honor یکی از شرکتای زیر مجموعه هوآویه که می خواد با هویتی جداگونه به فعالیت بپردازه. در واقع هوآوی برند Honor رو خلق کرده تا به واسطه اون به صورت اختصاصی روی بازارهای مجازی تمرکز کنه و سهم خود رو از این بخش زیاد کنه. اجناس Honor به صورت رسمی فقط از راه فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسن و تازگیا هم دیجی کالا در ایران به عنوان همکار رسمی هوآوی، فروش این محصول رو شروع کرده.

از شروع به کار برند Honor دو سال میگذره و این شرکت به همین مناسبت جشن تولد خود رو در شهر شنزن چین برپا کرده. برابر رسم هر سال، Honor در این جشن از شرکتای همکار خود دعوت به عمل می آورد تا در فضایی وسیع، غرفه هاشون رو برپا کنن و سرویسایی که ارائه میدن رو به کاربران معرفی کنن.

قبل از این در مورد سفر سایت ما به چین، گزارشی تصویری از دفتر مرکزی هوآوی رو براتون منتشر کردیم، و حالا از شما دعوت می کنیم با گزارش ما از مراسم تولد برند Honor همراه باشین.

گوگل به عنوان سازنده اندروید، یکی از همکاران اصلی Honor هستش. جالبه بدونین که در کشور چین، خیلی از سرویسای گوگل فیلتر هستن. جیمیل، گوگل مپ و … از جمله مواردی هستن که امکان به کار گیری اونا در چین وجود نداره.

تو یه تیکه از غرفه گوگل، شرکت کنندگان می تونستن با به کار گیری اپلیکیشن Andoidify کاراکتر اندرویدی مورد علاقه خود رو بوجود بیارن و بعد تصویر اونو پرینت بگیرن.

در سمت مقابل گوگل، شرکت بایدو قرار داره. Baidu در واقع یکی از بزرگترین شرکتای اینترنتی چینه که خدمات متفاوتی رو ارائه میده. مهمترین سرویس این مجموعه، موتور جستجوئه. بایدو تازگیا سرویس نقشه خود رو هم معرفی کرده. هرچند که گوگل مپ در چین فیلتره، اما نقشه بایدو خدمات محلی فوق العاده ای رو ارائه میده. مثلا کاربران می تونن با آپلود کردن عکس غذا در این سرویس، محل رستورانی که اونو سرو می کنه رو پیدا کنه.

بایدو حتی کیبورد و مرورگر اختصاصی خود رو هم در اختیار کاربران چینی قرار میده.

شرکت iQYI رو میشه مشابه Netflix در چین دونست. این شرکت روزانه یه میلیون کاربر داره و تازگیا خود هم تولید سریالای مختلفی رو شروع کرده.

EMUI رابط کاربری اختصاصی هوآویه که در اجناس Honor استفاده میشن.

این غرفه مربوط به باشگاه طرفداران Honorه. این شرکت در واقع تلاش می کنه تا از ایده های جدید و طرحای متفاوت طرفدارانش، پشتیبانی به عمل آورد.

مثلا این ربات تمیز کننده، یکی از طرح هاییه که در باشگاه طرفداران Honor به وسیله یکی از کاربران تولید شده.

این غرفه مربوط به یکی از اپلیکیشنای خبری پرطرفدار در چینه.

نکته جالبی که در مورد اپلیکیشنای بومی چین نظر ما رو به خود جلب کرد، جا دادن بازیای جور واجور در هر کدوم از اونا بود. در واقع چینیا با این ترفند تلاش می کنن تا توجه کاربران بیشتری رو به خود جلب کنن. مثلا در این تصویر می تونین پلیسی رو ببینین که مشغول انجام یه بازی در اپلیکیشن خبر رسانه.

از اونجایی که بازیا جایزه دار هستن، خیلی از کاربران با جدیت به انجام اونا می پردازن و همین موضوع ممکنه دستان اونا رو خسته کنه. این اتاقک واسه ماساژ دست طراحی شده تا علاقه مندان با مراجعه به اون، خستگی دستانشون رو در کنن.

Honor شعار «واسه شجاعان» رو در تبلیغات خود به کار میگیره. بخاطر این در حاشیه مراسم تولد این برند، قسمتی در نظر گرفته شده بود تا ورزشکاران حرفه ای با هنرنمایی خود، شجاعتشان رو به کاربران نشون بدن.

در این غرفه علاقه مندان می تونستن یکی از سناریوای آماده رو انتخاب کنن و بعد با کمک کارگردانان حرفه ای و با به کار گیری موبایل Honor، فیلم کوتاهی رو تولید کنن.

Honor با دانشگاه های زیادی در کشور چین همکاری داره و از ایده های اونا پشتیبانی به عمل می آورد. در این تصویر مسابقه فوتبال بین رباتای ساخته شده به وسیله دانشجویان یکی از دانشگاه های چین رو می تونین ببینین.

محل نمایش موبایلای Honor

Honor حتی ساعت هوشمند هم تولید می کنه.

Honor امروز در فضایی که مشاهده می کنین از اولین اجناس مربوط به خونه هوشمند خود رونمایی به عمل آورد.

                                                    .

Post Author : edame

Related Post

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *