آموزش از راه دور اجی مجی، مزایای اجی مجی

از ابتدای شیوع ویروس کرونا همه گیری این بیماری سبب شد مدارس برای جلوگیری از فراگیری بیشتر بسته شوند. از همان ابتدا طرح مسئله آموزش از راه دور سبب شد والدین و مدیران آموزشی درگیر مسئله آموزش از راه دور شوند. اجی مجی با فراهم کردن فضایی بدون نیاز به اینترنت شیوه مناسبی برای برخورداری از دانش آموزان دبستانی از فضای آموزشی است.

اجی مجی به دنبال فرصت برابر برای آموزش همه دانش آموزان

آموزش از راه دور  در چند وقت اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا  به یک مبحث داغ تبدیل شده است.هرکدام از ما به نوعی با محدودیت های ایجاد شده بواسطه ی این شرایط درگیر هستیم.گروهی ریسک ابتلا به کرونا شرایط شغلی شان را دستخوش تغییرات کرده مانند: آموزگاران و برخی هم شرایط تحصیلی خود را بی ثبات یافتند مانند دانش آموزان و دانشجویان. در این میان دانش آموزان مقطع ابتدایی به دلیل نا آشنایی با فضایی گوشی های هوشمند احتمال میرود که بیشتر از بقیه گروه های محصل در معرض عقب افتادنگی تحصیلی باشند؛ از آنجایی که دسترسی به تلفن هوشمند و اینترنت همچنان برای برخی دانش آموزان غیر ممکن است گروه آموزشی اجی مجی محصولی با دسترسی آسان تر را مهیا کرده.

هدیه اجی مجی به همه دانش آموزان ایرانی

ما از محصولات اجی مجی آنچنان اطمینان خاطر داریم که 20 درصد از منابع آموزشی اجی مجی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم تا از کیفیت محصولات کاملا مطمئن شوید، برای این کار کافیست کلمه (اجی مجی) را به سامانه پیامکی 10004921 ارسال کنید.

آموزش از راه دور اجی مجی، راهکاری در دوران فراگیری ویروس کرونا

مدارس و دانشگاه ها به دلیل پیشگیری از شیوع فراگیر این ویروس تعطیل شدند. حضور دانش آموزان دبستان در مدارس ریسک بالایی را به همراه دارد.وقتی ویروس کرونا مدارس را تعطیل کرد دانش آموزان برای بقیه سال تحصیلی نیاز به آموزش از راه دور داشتند این باعث شد که در ابتدا همه چیز پیچیده به نظر بیاید. ناگهان والدین ، دانش آموزان و معلمان مجبور شدند شیوه جدید تحصیل را بیاموزند. با وجود ناراحتی اولیه ، مزایای آموزش از راه دور بسیار فراتر از محافظت در برابر ویروس است.

تجربه آموزش از راه دور، برخلاف تجربه سنتی در کلاس ، شامل تعدادی از روش های آموزشی با کمک رایانه است که شامل برخی از ابزارها و نرم افزارهای رایانه ای است. قبل از اینکه در مورد مزایای اصلی آموزش از راه دور بحث کنیم ، بیایید در مورد دو دسته گسترده از انواع آموزش آنلاین بحث کنیم.

انواع آموزش مجازی:

در درجه اول 2 نوع آموزش از راه دور وجود دارد:

همزمان: این نوع آموزش شامل یک تجربه آنلاین است. این تجربه شامل جلسات محدود به زمان است که هر دو معلم و دانش آموز باید در یک لحظه خاص مانند کلاس های آنلاین به رهبری مربیان آنلاین باشند.

 ناهمزمان: در این نوع ، برخلاف آنچه در بالا بحث شد ، دوره ها به صورت همزمان انجام نمی شوند. این بدان معناست که تعامل بین معلم و دانش آموز بنا به راحتی آنها ممکن است اتفاق بیفتد. جلسات آموزشی ضبط شده مانند دی وی دی های آموزشی اجی مجی نمونه خوبی از این آموزش ها است.

مزایای اجی مجی چیست؟

1-بدون رفت و آمد. والدین دیگر لازم نیست عجله کنند تا فرزندان خود را برای سرویس مدرسه آماده کنند یا آن هارا به مدرسه برسانند. این امر نه تنها به دلایل مالی بلکه برای مدیریت زمان نیز مفید است. معلمان و دانش آموزان هر دو می توانند از این وقت اضافی استفاده کنند. خواه برای کمی بیشتر چرت زدن یا زمان اضافی برای مطالعه؛ این قطعاً یک مزیت یادگیری از راه دور است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
نکاتی که در مورد رژیم لاغری باید رعایت کنید

2-دانش آموزان اکنون آزادی انتخاب برنامه خود را دارند. آن ها قادر به یادگیری با سرعت  مناسب خود در یک محیط آرام هستند. دانش آموزانی که صبح ها بعد از خواب خوب یاد می گیرند ، ممکن است تصمیم بگیرند که در هنگام بیدار شدن از پس موضوعات سخت ترشان برآیند. دانش آموزانی که جغد شب هستند ، ترجیح می دهند که بعد از بیدار شدن کامل و توانایی ذهنی کامل ، تا اواخر روز صبر کنند. برای برخی ، محیط خانه ممکن است کمتر استرس زا باشد.

3-اگرچه دانش آموزان ممکن است فعالیت های فوق برنامه و روابط اجتماعی مدرسه را از دست بدهند ، اما بسیاری گزارش کرده اند که هنگام مدرسه رفتن از خانه کمتر دچار استرس شده اند. دانش آموزان می توانند در جایی که احساس راحتی می کنند تحصیل کنند و می توانند با کلیک یک دکمه در کلاس های خود به صورت کنفرانس ویدیویی شرکت کنند و یا با قرار دان یک دی وی دی مانند دی وی دی های آموزشی اجی مجی در دستگاه از آموزش بهره مند شوند.هنگام تحصیل در خانه ، انجام سایر سرگرمی ها و کارهای خانه که در غیر این صورت عقب می ماند نیز آسان تر است. با حضور در خانه ، بسیاری از دانش آموزان می توانند کارها را در یک محیط امن و آرام انجام دهند.

4-مهارت های مدیریت زمان برای موفقیت در آموزش از راه دور ضروری است. این مهارت ها در هر جنبه از زندگی ، از حفظ تعادل در زندگی تا اتمام پروژه ها قبل از موعد مقرر ، ضروری است. دانش آموزانی که در غیر این صورت برنامه مشخصی نداشتند ، به دلیل بسته شدن مدرسه اکنون زمان بیشتری در دسترسشان قرار دارد. آموزش از راه دور دانش آموز را وادار می کند که بهترین راه های یادگیری را درک کرده و آن را در بهترین زمان ها پیاده سازی کند.

5- یادگیری از راه دور به این معنی است که دانش آموزان وقت بیشتری را روی کامپیوترهای خود می گذرانند. این به نوبه خود به این معنی است که احتمال بیشتری برای مواجهه با خطرات آنلاین وجود دارد. دی وی دی های آموزشی اجی مجی با تولید محتوای مناسب و با کیفیت این امکان را فراهم کرده که والدین بتوانند بر محیط آموزشی فرزندان خود نظارت کافی را داشته باشند و در ضمن بسیاری از دانش آموزان از دسترسی به اینترنت و فناوری در خانه برخوردار نیستند که این دی وی دی های آموزشی اجی مجی فضای مناسبی را برای این دسته از دانش آموزان نیز فراهم کرده.

آدرس سایت رسمی و مرکزی اجی مجی چیست؟

گروه آموزشی اجی مجی بهترین شیوه برای یادگیری این مقطع سنی را آموزش از طریق بازی میداند و تلاش میکند مفاهیم را به ساده ترین شیوه به دانش آموزان منتقل کند. اجی مجی  با ساخت عروسک و تصویرسازی ها و انیمیشن های کودکانه فضایی دلپذیر برای فرزندان این مرز و بوم فراهم کرده است. هدف ما در گروه آموزشی اجی  مجی ایجاد فرصت برابر آموزشی برای کودکان این سرزمین میباشد. آدرس سایت رسمی و مرکزی اجی مجی جهت دیدن نمونه تدریس های رایگان معلم های اجی مجی :

https://ajimaji.org