باتری گوشی  Samsung i9600 Galaxy S5

 

همه ی ما به دنبال نگهداری بیشتر طول عمر باتری گوشی خود هستیم تا بتوانیم مدت زمان بشتری از عملکرد باتری سامسونگ s5 بهره ببریم. حال بهتر است بدانید نباید اجازه ندهید در زمان استفاده گوشی شارژ باتری به کمتر از 20 درصد و در زمان شارژ به بیشتر از 80 درصد برسد. توجه کنید بلافاصله بعد از شارژ باتری گوشی، شارژر را از برق جدا کنید و اجازه ندهید شارژر به طور مستمر در پریز برق باقی بماند. نکته ی دیگر زمانی که گوشی در حال شارژ است با آن کار نکنید و اجازه دهید باتری گوشی بدون هیچ گونه تداخلی شارژ شود. یکی دیگر از نکات مهم برای نگهداری بهتر باتری استفاده از شارژرهای اورجینال و مناسب است. استفاده از شارژرهای دیگر برای گوشی نیز در اکثر مواقع باعث آسیب رسیدن به باتری یا منبع تغذیه گوشی میشود. زیرا باید از شارژرهای با جریان و ولتاژ متناسب با ساختار باتری گوشی خود استفاده کنید تا از آسیب دیدگی باتری گوشی جلوگیری کنید. از دیگر عواملی که سبب عمر بیشتر باتری می شود، بستن کلیه ی برنامه هایی که کاربر از آن ها استفاده نمی کند. زیرا رها کردن اپلیکیشن ها و به خصوص روشن گذاشتن وای فای به سرعت شارژ باتری گوشی را خالی می کند.برای افزایش سرعت شارژ ، هنگام شارژ باتری گوشی یا صفحه آن را خاموش کنید. هنگام خاموش کردن گوشی ، نماد رعد و برق در صفحه آن ظاهر می شود. اگر گوشی داغ شود یا دمای هوای محیط افزایش یابد ، ممکن است سرعت شارژ به طور خودکار کاهش یابد؛ در واقع این یک وضعیت عملیاتی معمولی برای جلوگیری از آسیب دیدن گوشی است.

تست زمان مکالمه باتری Samsung Galaxy S5

اولین تستی که مورد بررسی قرار گرفت تست مکالمه است که در این آزمایش صفحه نمایش را خاموش و پردازنده را غیرفعال نگه داشتند و همانطور که انتظار می رفت، باتری گوشی سامسونگ گلکسی S5 از لحاظ عملکرد مکالمه، بسیار خوب عمل کرد و نسبت به بسیاری از گوشی های هم رده خود در جدول زیر بالاتر قرارگرفته است. در تستی که صورت گرفته، صفحه ی نمایش گوشی را خاموش نگه داشته و باتری گوشی گلکسی S5 توانست نتیجه زمان مکالمه بسیار خوب 21 ساعت و 20 دقیقه را در شبکه ی 3G با یک بار شارژ کردن از خود نشان دهد. این شرایط نسبت به باتری سامسونگ s4 بهبود پیدا کرده است.

 شما میتوانید هر مدل باتری سامسونگ شامل مدل های نامبرده را از سایت فروشگاهی خاص باکس خریداری نمایید.

باتری گوشی سامسونگ گلکسی S5 نه تنها در تست عملکرد مکالمه به خوبی عمل کرد ، بلکه در تست زمان وبگردی هم از خود عملکرد خوبی به نمایش گذاشت. همان طور که می دانید بیشترین مصرف باتری گوشی در زمان استفاده از صفحات مجازی است، اغلب کاربران امروزه بیشتر زمان خود را در فضای مجازی می گذارنند که همین امر سبب خالی شدن زود هنگام باتری گوشی می شود. در این تست مشخص شد که باتری گوشی سامسونگ گلکسی S5 در زمان وبگردی تا 9 ساعت و 36 دقیقه دوام می آورد که می توان گفت نسبت به یکسری از گوشی های هوشمند میان رده از عملکرد قابل قبولی برخوردار است.


تست زمان پخش فیلم باتری سامسونگ S5

در این تست باتری گوشی سامسونگ گلکسی S5 بهترین عملکرد را نسبت به بسیاری از گوشی های هوشمند حال حاضر دنیا از خود نشان داد. این گوشی به صورت پیوسته توانست تا 11 ساعت و 5 دقیقه دوام بیاورد و باتری گوشی تنها 10 درصد از شارژ خود را از دست بدهد. کاربرانی که بسیار علاقه به تماشای فیلم بر روی گوشی دارند ، گوشی گلکسی S5،  بهترین انتخاب برای این دسته از کاربران است.


تست استقامت کلی باتری Samsung i9600 Galaxy S5

استقامت کلی باتری گوشی سامسونگ Galaxy S5 طی بررسی های صورت گرفته در دسته بندی انفرادی عملکرد خوبی دارد و به لطف آماده به کار کارآمد ، به 72 ساعت استقامت بسیار خوبی رسید. اگر کاربر هر روز یک ساعت تماس، مرور وب و تماشای فیلم بپردازد، باتری این گوشی به خوبی دوام می آورد و تا آخر شب به شارژ مجدد نیازی پیدا نمی کند. عمر این باتری متعادل است ، باتری گوشی گلکسی S5 در هر آزمایش و تستی در مقایسه با گوشی های هم رده خود در نزدیکی به بالای نمودار قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که الگوهای استفاده شخصی کاربر بیشتر به مکالمه یا مرور وب یا تماشای فیلم منجر شود، بلکه باید بدانید پرچمدار سامسونگ از عمر باتری بسیار خوبی برخوردار است. در تست های اختصاصی ِ مقایسه پرچمدار جدید سامسونگ با مدل قبلی سه ساعت مکالمه بیشتر و دو ساعت مرور در وب بیشتر ثبت شد که از این حیث باتری نمونه قبلی را شکست داد ، اما برای پخش ویدیو نتیجه یک ساعت کمتر به ثمر رساند. با این وجود، با توجه به اینکه صفحه نمایش به طور قابل توجهی حدود 50 درصد روشن تر از مدل قبلی سامسونگ است ، نشان می دهد که سامسونگ در واقع بازدهی خود را بهبود بخشیده.ضمنا گارانتی 120 روزه تعویض سایت خاص باکس خیال شما را برای خرید باتری سامسونگ s5 راحت خواهد کرد .

 

یکی دیگر از نوشته های سایت :
راهنمای خرید و نگهداری از باطری قلمی شارژی + انواع