بهترین تشک تاشو برای خواب و مسافرت

تشک تاشو، نوعی کوسن یا تشک است و تشک تاشو به دلیل قابلیت کاربری بسیار ارزش گذاری می شود.

این تشک ها برخلاف یک تشک استاندارد بسیار انعطاف پذیر هستند و اغلب به عنوان بالشتک روی قاب هایی استفاده می شوند که می توانند بین مبل و تخت تبدیل شوند.

این تشک ها به گونه ای طراحی شده اند که به جای تشک روی آنها بخوابند.

خوابیدن منظم روی چنین تشکی، بسته به شرایط شما و نوع آن تشک، ممکن است ایده خوبی باشد یا نباشد.

تشک تاشو

تشک تاشو زمینی

تشک تاشو زمینی

در گذشته این تشک ها استانداردی برای خوابیدن در ژاپن بود و امروزه نیز به دلیل راحتی بیشتر از آن استفاده می شود. این تشک های انعطاف پذیر را می توان جمع کرد و به راحتی ذخیره کرد و فضا را برای فعالیت های دیگر باقی می گذارد.

یک تختخواب استاندارد با قاب را نمی توان به همین راحتی کنار گذاشت و بنابراین باید فضایی را به طور خاص برای تخت خواب اختصاص داد.

خوب خوابیدن

کیفیت تشک شما به طور مستقیم بر کیفیت خواب شما تأثیر می گذارد. استفاده از تشک سفت و محکم پشتیبانی خوبی از شما می کند و کمردرد را کاهش می دهد.

طبق تحقیقات صورت گرفته در کلینیک کلیولند ، قرار دادن تشک روی زمین ،راهی مضر برای افزایش سفتی تشک شما نیست. این تشک ها به گونه ای طراحی شده اند که روی زمین قرار می گیرند و بنابراین استفاده از این نوع تشک هاروی زمین می تواند برای شما مفید باشد.

با این حال ، به عنوان یک راه حل برای درد مزمن یا شدید کمر ،تشک های زمینی احتمالاً بهترین ایده نیست زیرا سایر تشک ها می توانند با بدن شما مطابقت داشته باشند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
بهترین موسسات مهاجرتی ایران برای مهاجرت به کانادا را از چگونه تشخیص دهیم؟

آسایش

تشک تاشو مسافرتی

ساخت تشک شما فاکتور مهمی در خوب خوابیدن روی یک تشک است.

اگر تمایل دارید به پشت بخوابید ، تشک نازک تر بهتر است و پشتیبانی بیشتری می کند. اگر تمایل دارید به پهلو بخوابید ، تشک زمینی ضخیم تر برای بالشتک زدن بدن ضروری است.تشک های مسافرتی را می توان از مواد مختلفی نیز تهیه کرد.

پنبه ماده سنتی برای این نوع تشک است ، اما تشک مدرن را می توان ازفوم یا پلی استر تهیه کرد که از پشتیبانی خوبی برخوردار است و نسبت به سایر مواد در برابر کپک مقاوم است.

این تشک ها و سلامتی

این تشک های تاشو زمینی واقعی به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان ملافه های معمولی ، همان تشک ها استفاده می شوند. هیچ چیز نمی تواند نشان دهد که خواب منظم روی این تشک ها برای سلامتی شما مضر است ، به شرطی که بالشتک کافی داشته باشید تا بتواند بدن را راحت حمایت کند.

با این حال ، خرید یک تشک با کیفیت تفاوت بین یک خواب خوب و یک خواب بد را تغییر می دهد.

تشک هایی که برای مبلمان ارزان قیمت طراحی شده اند ، مانند اتاق خوابگاهی ، پشتیبانی مناسبی از پشت شما نخواهند داشت.

اگر قصد خواب شبانه روی آن را دارید ، استفاده ازتشک هایی که با مواد با کیفیت ساخته شده است بسیار مهم است.

برای دیدن تشک ها به فروشگاه بروسا مراجعه کنید.