خرید انواع قطعات و لوازم یدکی جک (تمامی مدل های موجود) از آذین یدک تهران

خرید لوازم یدکی جک : جک موتورز (JAC Motors) یک شرکت دولتی خودروسازی چینی است که مدتی است در بازار ایران نیز حضور دارد. این شرکت در سال ۱۹۶۴ و با نام کارخانه اتومبیل هفی ژیانگوای شروع به کار کرد. در ابتدا این شرکت تنها با برند ژیانگوای کامیون تولید می‌کرد ولی از سال ۲۰۰۰ به تولید خودروهای شاسی‌بلند و مینی ‌ون مشغول شد و بعدا در سال ۲۰۰۷ اجازه تولید خودروهای سواری را نیز کسب کرد و تولید سدان را نیز به مجموعه خود اضافه کرد. این شرکت همکاری‌هایی نیز با هیوندای دارد.

در طول ۵۰ سال فعالیت خود، شرکت جک تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازی‌های چین شد و حتی توانست به رتبه هشتم بزرگ‌ترین خودروسازهای چین صعود کند. این شرکت در حال حاضر طیف گسترده‌ای از کامیون‌های سنگین و سبک، وانت‌های پیکاپ، ون و مینی‌ون، سدان، شاسی‌بلند، و اتوبوس تولید می‌کند. در کنار این‌ها این شرکت به تولید شاسی اتوبوس، ماشین‌آلات صنعتی، موتور وسایل نقلیه، گیربکس و قطعات مهم دیگری در صنعت خودرو مشغول است. در حال حاضر ظرفیت تولید شرکت جک بیش از ۵۰۰ هزار خودرو در سال است.

بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۳ جک توانست تولید محصولات خود را از تنها ۱۰۰ دستگاه به بیش از ۲۲۰ هزار دستگاه افزایش دهد و برای ۱۴ سال پیاپی رتبه اول فروش کامیون‌های سبک در چین را در اختیار خود داشت. بعد از موفقیت جک در زمینه کامیون‌های سبک، آن‌ها تصمیم به تولید کامیون‌های سنگین گرفتند. کامیون‌هایی که حاصل همکاری جک موتورز با شرکت هیوندای بودند. با تکیه بر این موفقیت‌ها جک توانست به گسترش زیادی دست پیدا کند و کمی بعد تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های مینی‌ون، خودروهای سواری، خودروهایی با مصرف سوخت‌های جایگزین و قطعات یدکی شود.

در سال ۲۰۰۷ جک اجازه تولید خودروهای سواری را از دولت چین دریافت کرد و در همان سال جک از اولین سدان خود یعنی جک J7 رونمایی کرد که مورد توجه زیادی قرار گرفت. موفقیت کراس‌اوور کوچک S1 و سدان J7 باعث شد جک با سرعت بیشتری در زمینه خودروهای سواری گام بردارد و خودروهای جک J3 و جک J3 تورین را عرضه کند. با عرضه سدان کوچک J3 جک توانست جایگاه خود را به عنوان یک تولید کننده خودروهای سواری در بازار چین تثبیت کند.

بعد از گذشت ۷ سال و در سال ۲۰۱۵، جک توانست فروش خودروهای سواری خود را از ۱۱.۶۰۰ دستگاه در سال ۲۰۰۸ به ۱۵۰ هزار دستگاه برساند. با عرضه خودروهای جک S5 ، جک S3 و جک J4 این شرکت نشان داد که در کسب موفقیت در زمینه خودروهای سواری بسیار جدی است اما این به معنی رها کردن تولید خودروهای کاربردی نبود. جک در سال ۲۰۱۰ اولین ون خود با نام V1 را تولید کرد و بلافاصله آن را به بازارهای اروپایی و کشورهای دیگر صادر کرد.

جک در سال ۲۰۱۰ با شرکت آمریکایی نیوی ‌استار قرارداد همکاری امضا کرد و پس از این قرارداد کامیون‌های سبک و سنگین و دیگر خودروهای کاربردی جک به موتورهایی با طراحی این شرکت آمریکایی مجهز شدند.

خودرو های جک در ایران

جک در حال حاضر از طریق کرمان موتور نمایندگی جک در ایران در بازار داخلی کشورمان حضور گسترده‌ای دارد. در حال حاضر محصولات این شرکت که در بازار داخلی موجودند به شرح زیر است:

  • جک J3 صندوق‌دار و هاچبک
  • جک J5 اتوماتیک و دستی
  • جک S5 اتوماتیک و دستی
  • جک S3 اتوماتیک
  • جک J4 اتوماتیک

جک در ایران محصولی شناخته شده است و با توجه به قیمت معقول‌تری که نسبت به خودروهای وارداتی دیگر دارد توانسته سهم مناسبی از بازار ایران را در اختیار بگیرد.

فروش لوازم یدکی جک S5

جک S5 در بازار ایران طرفداران زیادی دارد که ظاهر زیبای این خودرو یکی از دلایل آن است. این خودرو در طراحی از هیوندای IX35 تقلید کرده که ظاهرا کپی‌برداری خوبی از آب درآمده است. البته برخی نیز طراحی آن را ترکیبی از هیوندای IX35  و آئودی Q5 می‌دانند. جک اس 5 در ایران توسط کرمان‌خودرو عرضه می‌شود و معمولا نسبت به سایر شاسی‌بلندهای مطرح دنیا از قیمت خوبی برخودارد است. هرچند که طبعا به پای آن‌ها نخواهد رسید، اما برای مصرف‌کننده ایرانی خودروی مناسبی محسوب می‌شود. نسخه اول جک S5 در سال 94 با استقبال خوبی در ایران روبه‌رو شد؛ ولی با این حال یکی از نقاط ضعف جک اس5 اتومات نبودن آن بود که در مدل‎ بعدی، این نقطه ضعف نیز برطرف شد.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
راهنمای خرید سایبان مغازه و بررسی قیمت آن

فروش لوازم یدکی جک J5

جک J5 از سال 2011 روی خط تولید شرکت جک قرار دارد و در سال 1393 نیز عرضه آن توسط کرمان موتور در بازار ایران آغاز شد. عرضه جک J5 در بازار ایران فقط سه سال ادامه یافت و در سال 1396 رسما فروش این خودرو متوقف شد. در طی این سال‌ها جک جی 5 با تکیه بر مزایایی همچون طراحی عامه‌پسند، امکانات متنوع، صندوق و کابین جادار و… توانست آمار فروش بسیار موفقی را از خود بجای بگذارد و به یکی از پرفروش‌ترین محصولات جک و کرمان موتور در بازار ایران تبدیل شود. بعد از توقف عرضه جک جی 5، شرکت کرمان موتور مدل J4 را جایگزین آن کرد که به هیچ وجه نتوانست موفقیت‌های J5 را تکرار کند.

فروش لوازم یدکی جک J4

جک J4 محصول شرکت خودسازی جک است. این شرکت یکی از خودروسازان بزرگ چین به حساب می‌آید و فعالیت‌ خود را در سال 1964 شروع کرد. جک J4 یکی از محصولات نسبتاً جدید شرکت جک است، که برای اولین بار در سال 2012 از آن رونمایی شد. و چند مدت پس از آن هم شرکت کرمان موتور این خودرو را به بازار کشور معرفی کرد. جک جی 4 یک سدان اقتصادی بوده که به موتور 1.5 لیتری و گیربکس اتوماتیک مجهز است و مصرف سوخت بسیار پایینی دارد. رقیب اصلی این خودرو در بازار، تندر پلاس اتوماتیک است که مدتهاست تولید آن با مشکل مواجه شده و قیمت بالایی در بازار پیدا کرده است.

فروش لوازم یدکی جک S3

جک S3 که در کشور چین با نام JAC Refine S3 شناخته می‌شود، از آگوست سال 2014 میلادی به‌عنوان یک کراس‌اوور جمع‌‌وجور خانوادگی در بازار کشور سازنده عرضه شد. جک s3 بر روی پلت‌فرم مشترکی با جک J4 موسوم به HEYUE30 توسعه یافته و آمده است تا سبد محصولات کراس‌اوور این شرکت را در کنار مدل‌های دیگری نظیر S1 و S2 تکمیل کند. نسل اول جک اس 3 در قالب پنج تیپ و با بهای 65.800 تا 84.800 یوآن در بازار چین عرضه و سپس راهی بازارهای بین‌المللی شد. به نظر می‌رسد کمپانی جک با طراحی و ساخت چنین کراس‌اوورهای ارزان ‌قیمتی از جمله جک اس3 ، در درجه اول بازار کشورهای در حال توسعه را هدف قرار داده است تا بدین وسیله بتواند ضمن کسب تجارب بیشتر در عرصه بین‌المللی، جای پای خود را در نردبان ترقی به سوی قله‌های رفیع صنعت خودروسازی جهان مستحکم کند.

فروش لوازم یدکی جک J3 صندوقدار و هاچ بک

خودروی جک J3 یا همان توجوی، به عنوان جایگزینی برای خودروی فولکس واگن گل که تولید آن در شرکت کرمان خودرو متوقف شده بود، در سال 1391 وارد بازار ایران شد. کمپانی چینی (JAC)، یک کمپانی دولتی در کشور چین محسوب می‌شود و علی‌رغم سابقه طولانی که در صنعت خودرو دارد، در سال 2007 شروع به ساخت خودروهای سواری کرده است. خودروی J3 در سال 2009 در این کمپانی طراحی شد. در طراحی جک J3 کشورهای مختلفی شرکت داشته‌اند تا محصولی مدرن و مطابق با فرهنگ و تاریخ کشور چین ساخته شود. خودروی J3  با دو نوع موتور 1.3 لیتری عرضه شده که یکی طراحی و ساخته شده در شرکت JAC و دیگری طراحی شده توسط میتسوبیشی است. در ایران به دلیل اعتبار خوب برند میتسوبیشی، این موتور علی‌رغم قدرت کمتر در این خودرو استفاده شده است. جک جی 3 در دو مدل هاچ‌بک و سدان تولید می‌شود که به غیر از تفاوت‌های ظاهری، تفاوت چندانی با هم ندارند. خودروی توجوی اولین همکاری مشترک کرمان خودرو و جک بوده و پس از آن خودروهای دیگری از این کمپانی نیز وارد بازار ایران شده است.

تهیه قطعات و لوازم یدکی جک از فروشگاه آذین یدک تهران

همانطور که گفته شد ، مجموعه آذین یدک تهران از واردکنندگان اصلی قطعات و لوازم یدکی جک در بازار لوازم یدکی کشور است که شما هموطنان عزیز میتوانید بسیاری از قطعات خودروی جک خود را اعم از لوازم بدنه ، لوازم موتوری ، قطعات گیربکس ، لوازم جلوبندی یا لوازم داخل کابین و … را از فروشگاه آذین یدک تهران تهیه فرمایید.