فروش ویژه دستگاه تصفیه آب خانگی با گارانتی

چرا استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی امروزه تا این اندازه فراگیر شده؟ زیرا با رشد جمعیت و افزایش روزافزون آلودگی های مختلف صنعتی و انسانی در آب و خاک، و کاهش کیفیت و بهداشت آب، لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب (Water Purifier) کاملاً آشکار شده است.
نفوذ آلودگی به آب و نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است و این امر برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار شود.

فواید نوشیدن آب تصفیه شده

نوشیدن آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده بهترین روش آبرسانی به پوست صورت میباشد ، ضمن این که به عملکرد بهتر تمام اندام بدن انسان کمک شایانی مینماید . لوله کشی آب شهری ساخته شده از مس ، سرب و دیگر فلزات است . آب گاهی خاصیت خورندگی دارد و به اندازه کافی از این فلزات را در آب آشامیدنی حل میکند تا مشکلاتی برای سلامتی بدن بوجود آورد . گذشته از آن کلر ، نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، آلومینیوم و دیگر املاح مضر در آب که دیده نمیشوند باعث بروز سرطان و انواع بیماری ها خواهد شد ، همچنین آلومینیوم موجود در آب آشامیدنی باعث آلزایمر در سنین بالا میشود . آب تصفیه شده توسط یک دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی که از بروزترین شیوه تصفیه ی آب آشامیدنی در جهان ، یعنی سیستم اسمز معکوس آر او Reverse Osmosis System RO ، توانایی حذف املاح مضر در آب آشامیدنی تا ۰٫۰۰۰۱ میکرون یعنی حتی املاحی که با چشم دیده نمیشوند را داراست . علاوه بر آن املاح معدنی مفید موجود در آب همانند کلسیم ، منیزیم ، بی کربنات و سدیم را حذف نمیکند و این سوال که آب معدنی بهتر است یا آب تصفیه شده ؟ کاملا به صورت علمی تایید شده که آب تصفیه شده از آب لوله کشی شهری و آب معدنی بهتر است .
آنچه مسلم است شما با هدف ارتقای سطح سلامتی خود و خانواده‌تان اقدام به خرید تصفیه آب کرده‌اید. کلیه قطعات و اجزای دستگاه می‌بایست از مواد بهداشتی و مناسب برای مصارف خوراکی تهیه شده باشند و در اصطلاحFood Grade باشند.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
نمایندگی اچ پی – نمایندگی رسمی hp – نمایندگی مرکزی اچ پی

بدیهی است در صورتی که از مواد و پلاستیک‌های بازیافتی و غیر بهداشتی در بدنه این دستگاه استفاده شده باشد، مواد زاید و مضر به آب اضافه خواهد شد که سلامتی فرزندان شما را به خطر خواهد انداخت.

تصفیه به روش اسمز معکوس
فرآیند اسمز معکوس (Reverse Osmosis) یا شیرین کردن آب روشی جهت جداسازی ناخالصی ها از آب میباشد. در این روش عامل جداسازی اعمال فشار مکانیکی است. در حال حاضر فرآیند اسمز معکوس نقش بسیار مهمی در تصفیه آب دارد. در تصفیه آب اسمز معکوس ، آب خام توسط پمپ به درون محفظه ای که دارای غشاء نیمه تراوا می باشد پمپاژ می شود. به این دلیل که تقریبأ تنها آب خالص می تواند از غشاء عبور کند، آب تقریبأ خالص در یک طرف غشاء و آب تغلیظ شده از ناخالصی ها در طرف دیگر غشا جمع آوری میگردد.

در تصفیه آب شهری با دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، مواد محلول مختلفی توسط فیلتر ممبران اسمز معکوس (RO) از آب حذف می‌شوند. این مواد عبارت‌اند از: انواع یون‌ها و نمک‌ها، فلوئور، سرب، کلر و کلرامین‌ها، آفت‌کش‌ها، نیترات‌ها و سولفات‌ها، مواد شوینده و …

لینک خرید : دستگاه تصفیه آب