معرفی شرکت آنا سلول طب

شرکت آنا سلول طب یکی از شرکت‌های دانش بنیان است که توسط دانش آموختگان و اساتید دانشگاه‌های مطرح کشور راه اندازی شده است. هدف اصلی این شرکت تولید و عرضه محصولات با کیفیت در حوزه زیست فناوری و علوم مربوطه بوده و توانسته در ابتدای ورود خود به بازار با کیفیت ترین کیت‌های آزمایشگاهی و پژوهشی را ارائه نماید.

اولین محصول شرکت دانش بنیان آنا سلول طب کیت میکرو RNA این شرکت است که با همکاری اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بازار عرضه شده است. این کیت که با نام تجاری Biomir شناخته می‌شود میتواند کمترین میزان میکرو RNA را در نمونه زیستی به روش ریل تایم PCR شناسایی نماید.

از دیگر محصولات شاخص شرکت آنا سلول طب کیت استخراج RNA و کیت استخراج DNA این شرکت است که بدون اغراق از بهترین کیت‌های موجود در بازار ایران است.

اگرچه برنامه ریزی برای آغاز کار شرکت آنا سلول طب سابقه بیشتر از یک سال داشته اما شروع رسمی کار این شرکت در اواخر سال 1398 بوده و این دوران مصادف شد با پاندمی کرونا. متخصصین این شرکت در دوران کرونا با تولید محصولاتی مانند سواپ داکرون ( با همکاری شرکت دانش بنیان زیست رویش) و کیت استخراج RNA ویروسی به کمک مردم و سیستم بهداشت و درمان کشور آمده و سعی کرده در پوشش نیازهای کشور در این زمینه کوشا باشد.

کیت استخراج RNA ویروسی شرکت آناسلول طب کیفیت بسیار بالایی داشته و مورد توجه آزمایشگاه‌های تشخیصی کشور قرار گرفته. از نکات قابل توجه در مورد این کیت سرعت بسیار بالای این کیت بوده و این کیت با نام تجاری AnaFast در آزمایشگاه‌های با لود کاری بالا بسیار کارآمد و مفید واقع شده است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
باران چت بهترین چت روم ایرانیان و فارسی زبانان

تولیدات شرکت آنا سلول طب منحصر به کیت‌های استخراجی نبوده و هرگونه مواد یا کیت های مرتبط با علوم سلولی و مولکولی را شامل می‌شود. از جدیدترین محصولات شرکت میتوان به کیت MTT شرکت آنا سلول طب اشاره نمود.