نوآوری در دندانپزشکی و عمل دندانپزشکی آینده

 

 

داده‌های جدید CDC نشان می‌دهد که نزدیک به نیمی از بزرگسالان آمریکایی مبتلا به پریودنتیت هستند، باید یک زنگ بیدارباش برای مقامات بهداشت عمومی و همه آمریکایی‌ها ارائه کند.

اگر یک آمریکایی بالای 30 سال هستید، به فرد کناری خود نگاه کنید. به احتمال زیاد یکی از شما دو نفر درجاتی از پریودنتیت دارد. درست است، یک مطالعه اخیر از CDC تعداد 64.7 میلیون بزرگسال آمریکایی مبتلا به پریو را نشان می دهد، به این معنی که این بیماری فقط در 50٪ از جمعیت بزرگسال وجود دارد.

نوآوری در دندانپزشکی و عمل دندانپزشکی آینده

با اطلاعات بیشتر و بیشتر که ارتباط بین پریو و سایر بیماری های التهابی مزمن مانند دیابت و بیماری قلبی را نشان می دهد، حرفه دندانپزشکی مطمئناً در مورد شدت بیماری و همچنین نحوه تشخیص و مراقبت از بیمارانی که دچار اشتباه می شوند آگاه است. سمت داده های جدید CDC. با این حال، به‌عنوان یک فرد عادی، قطعاً می‌توانم بگویم که perio یک کلمه رایج در میان جمعیت عمومی نیست.

مطمئناً این اصطلاح برای من چیز جدیدی نیست. من چندین سال روزنامه‌نگاری بودم که صنعت دندان‌پزشکی را پوشش می‌دادم و پریو یکی از اولین چیزهایی بود که وقتی دندان‌پزشکی به موفقیت من تبدیل شد شروع به مطالعه کردم. اما به عنوان فردی که به اندازه کافی خوش شانس از سلامت دهان و دندان لذت می برد، علاقه حرفه ای به دندانپزشکی برای من لازم بود تا از پریو آگاه شوم و درک درستی از اینکه چقدر می تواند برای سلامت دهان و دندان و سلامت کلی یک فرد جدی باشد به دست بیاورم.

من تقریباً مطمئن هستم که عموم مردم تا حد زیادی در همین وضعیت هستند. تبلیغات محصولات بهداشتی رایج، مردم را در مورد اجتناب از پوسیدگی حفره، معضل ژنژیویت و معمولاً اهمیت از بین بردن بوی بد دهان و سفید نگه داشتن دندان ها آموزش داده است. پیامدهای جدی‌تر بهداشت نامناسب دهان و مشکلات احتمالی ناشی از بدتر شدن سلامت دهان، بخشی از پیامی نیست که به عموم مردم می‌رسد.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
همه چیز در مورد مزایا و معایب ایمپلنت فوری

اکنون داده‌های این مطالعه CDC نه تنها تصویری نگران‌کننده از آن ارائه می‌کند. وضعیت لثه های ملت، همچنین نقطه پرش کاملی برای افزایش آگاهی عمومی در مورد اینکه دوره پریو چیست، چه چیزی می تواند منجر به آن شود و چگونه از آن اجتناب کند فراهم می کند. این باید سنگ بنای یک کمپین آگاهی عمومی برای اطلاع رسانی به عموم مردم در مورد دوره باشد، و سازمان دهندگان مطالعه و مقامات CDC از هم اکنون شروع به زدن بر طبل چنین برنامه ای کرده اند. نسخه کامل CDC Perio Infographic را مشاهده کنید .

یک کمپین آگاهی عمومی امیدوار است کمک کند بیماران بیشتری را برای مراقبت های مورد نیازی که در حال حاضر به دنبال آن نیستند به مطب های دندانپزشکی بیاورند، اما حتی قبل از شروع چنین کمپینی، جامعه دندانپزشکی می تواند ادامه دهد. افزایش آگاهی در میان جمعیت بیماران موجود. غربالگری پریودنتال بخشی از معاینات منظمی است که هنگام مراجعه به دندانپزشکم انجام می‌دهم، اما همیشه توضیحی درباره آنچه که متخصص بهداشت انجام می‌دهد و چه چیزی را چک می‌کند، ارائه نمی‌شود. از آنجایی که این بیماری بسیار گسترده است، منطقی است که پزشکان با بیماران خود در مورد اینکه چرا پریو را بررسی می‌کنند و بیماران چه کاری می‌توانند بین جلسات ملاقات انجام دهند صحبت کنند تا از تبدیل شدن به یک شماره در ستون اشتباه پیگیری جلوگیری کنند. این مطالعه CDC.

منبع: https://rohabmusic.ir/نوآوری-در-دندانپزشکی-و-عمل-دندانپزشکی/