نکاتی که موقع انتخاب چاپخانه خوب باید در نظر بگیریم

یک تیکه پارچه در ابعاد پدموس شما

نوع کاغذ : کاغذ لیبلی پشت چسب دار

چاپ روی تیشرت سفید جودون یقه دار نیز به دلیل داشتن الیاف پنبه مشابه تیشرت های پنبه ای به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:

روش چاپ سویشرت هودی سفید

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت شیشه ای بودن و برفکی بودن این کارت ویزیت می باشد .
این روش ها علاوه بر کاهش هزینه بعنوان یک تجربه بسیار عالی می تونید چاپ لیوان را هم امتحان بکنید.
همچنین می توانید با انتخاب زوایای عجیب و یا تمرکز بر روی خط سبب به یادماندنی کردن معماری کمک کنید. هنگام انتخاب نقطه از یک بنا از خود بپرسید که چند عکس از این ساختمان یا عکسهای مشابه از این نقطه گرفته شده است. اگر فکر می کنید ممکن است زاویه منحصر به فرد باشد ، از آن استفاده کنید. منحصر به فرد بودن سبب به یاد ماندنی بودن عکس شما می شود. شما می توانید با چاپ عکس فوری و یا چاپ عکس ارزان قرار دادن چاپ شاسی می توانید به ماندگاری هرچه بیشتر عکس کمک بکنید.

چه گزینه هایی برای تبلیغات داریم؟

( درصورتی که نیاز به طراحی برای چاپ بادکنک دارید این گزینه را فعال کنید و لوگو و سایر نوشته های مد نظر خود را از طریق روش های زیر ارسال فرمایید.)
یکی دیگر از سری محصولات ماگ مجموعه چاپ روی لیوان قاشقدار رنگی در ۸ رنگ زیبا و متنوع می باشد که در این نوع لیوان علاوه بر دسته و داخل رنگی یک قاشق هم رنگ دسته و داخل لیوان که محلی برای آن روی دسته تعبیه شده است قرار دارد.
این طرح زیبا با ترکیبی از شعر و انار بسیار مناسب برای هدیه به هنرمندان و فرهیختگان عزیز هست و میتونه هدیه بسیار خاصی براشون باشه.

لیبل متالایز دورصاف

حتی المقدور برای طراحی لیوان کاغذی تلاش نمایید از فایل های آماده طراحی استفاده نمایید.

خدمات تکمیلی: طلاکوب

 

چاپ لیبل شیشه ای برش اختصاصی ( قالب دار )

پاکت کتان 120 گرم

در چاپ افست کد رنگی آنها براساس CMYK می باشد و به دلیل وجود 4 تا رنگ اصلی در چاپ افست سبب دقت رنگ در بخش چاپ افست می باشد و همین موضوع شاید سبب بروز خطاهای بسیار زیادی بشود چون وقتی دقت رنگ در یک صنعت چاپ افزایش پیدا می کند اگر در هنگام طراحی و انتخاب رنگ دقتی صورت نگیرد سبب بروز خطا و اشکال می شود و اعتراضاتی ممکن است بعد از چاپ از سمت مشتری بروز بکند. شناخت کافی از تفاوت های کد رنگی CMYK در مقایسه با RGB بسیاری از مشکلات در این بخش را جبران می کند.

نحوه گرفتن عکس پرسنلی

یکی دیگر از لیبل های زیبا و خاص قطعا لیبل برش اختصاصی می باشد. این سری محصول این امکان را برای شما فراهم می آورد که هر شکل و ظاهری را که می خواهید برای لیبل خود ساخته و آن را در مقابل دیدگان مشتریان خود قرار دهید.

هزینه تیشرت سفید اسپان با چاپ A3*

در این گام شما باید عکس انتخابی خودتان را برروی کاغذ سابلیمیشن کاغذی که مخصوص چاپ تیشرت می باشد که در بسیاری از شرکت ها و یا تامین کننده های مواد اولیه چاپ تیشرت می توانید آن را تهیه بکنید. پس تهیه آن کاغذ می توانید طرح دلخواه خودتان را توسط پرینتر های حتما رنگی و جوهر افشان چاپ بکنید اگر جوهر بکار رفته در آن جوهر مخصوص سابلیمیشن باشد وضوح و خروجی خیلی بهتری به شما خواهد داد.

هزینه بروشور لوکس با سایز گسترده A4 :

لیوان مورد نظرتان را به مدت 24 ساعت کنار بگذارید و از آن استفاده نکنید. سپس به مدت 35 دقیقه لیوان را درون فر در دمای 150 درجه بپزید.

انواع کارت ویزیت لمینت مات

چاپ بادکنک2021-05-30T10:36:10+04:30

به طور معمول سفارش های چاپ روی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت مشکی یقه دار جودون به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی تیشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.

مشخصات چاپ لیبل سلفون براق گرد :

روش چاپ سویشرت هودی مشکی

هزینه لیوان سفید سرامیکی با چاپ اختصاصی*

هزینه شاسی عکس ۱۰x۱۵ بر اساس ضخامت*

اگر دستگاه در کامپیوتر تعریف نشده باشد و پرینتر ارور Waste inkpad را می دهد،

یکی دیگر از نوشته های سایت :
راهنمای خرید تجهیزات پزشکی ، تخت ماساژ و تخت پوست و زیبایی

پاکت A5 کرافت 80 گرم

چاپ پرچم رومیزی لیزری به صورت سابلیمیشن انجام می شود. این روش چاپ به صورت حرارتی انجام میشود و رنگ با حرارت و دستگاه پرس مخصوص به خورد پارچه ساتن پرچم می رود. چاپ روی پرچم رومیزی به دلیل اینکه رنگ به خورد پارچه می رود بدون پس زمینه انجام میشود و قسمت های سفید کار و یا طرح شما چاپ نمی شود. این گونه چاپ ( سابلیمیشن ) بهترین نوع چاپ ممکن بر روی پارچه ها می باشد و بالاترین ماندگاری و البته کیفیت چاپ را دارد.
در طراحی خود از فونت های خوانا و حروف درشت استفاده بکنید. از بکار بردن تصاویر زیبا و با کیفیت به تراکت خود روح دوچندان ببخشید. از چند نفر در مورد طراحی نهایی خود مشورت بگیرید و نظر افراد مختلف را در مورد طراحی ، فونت ، عکس ، شیوا بودن در انتقال پیام حتما بپرسید و مطمئن باشید که طراح نهایی شما از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد.

تعامل با افرادی که برای تجارت شما مهم هستند

چاپ روی لیوان های شیشه ای به صورت فول رنگی انجام می شود و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ وجود ندارد فقط باید قبل از چاپ به این نکته توجه داشت که به دلیل اینکه این نوع لیوان شفاف است و نور را از خود عبور می دهد طبیعتا رنگ های چاپ شده روی لیوان از آنچه شما روی مانیتور می بینید قدری مرده تر باشد که این مورد از خاصیت این نوع لیوان است که زمینه سفید ندارد.

لیست قیمت پرچم رومیزی لیزری

روش دوم: پرینت عکس دلخواه

روش چاپ روی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد
چاپ کارت ویزیت لمینت براق طلاکوب ۹x6 با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
اگر بر روی سیستم متصل به پرینتر خود با این پیغام زیرروبرو شدید ، و یا برروی دستگاه پرینتر اپسون T50 و یا P50 خود با خطای چراغ چشمک همزمان روبه رو شدید برای ریست کردن پرینتر خود مطابق آموزش زیر عمل نمایید.
یک: سایز فاکتور خودتان بستگی به سایزی که نیاز دارید انتخاب بفرمایید. دقت کنید سایز بندی را دقیق متناسب به نیاز خود و همچنین چاپخانه مرتب بکنید.
مزیت دوم: نکته بعدی لیوان کاغذی برای نوشیدنی های گرم بسیار مفید می باشد ولی لیوان های پلاستیکی در معرض دمای بالا به شدت سرطان زا و بشدت برای سلامت آسیب زا می باشد.
چاپ روی فنجانها می تواند یک هدیه مناسب برای شما باشد که بخواهید عزیزانتان را سوپرایز و یا غافلگیر کنید.

استفاده از لیوان کاغذی در سخنرانی ها

کارت ویزیت لمینت برجسته مربع

تیشرت طرح یلدا – انار

این محصول بدون روکش می باشد و احتمال دارد مرکب در اثر روی هم ساییدگی کمی رنگ پس دهد. لذا به هیچ وجه از رنگ های تمپلات و نوشته های ۴ رنگ استفاده نفرمایید.

ریست پرینتر T50 و P50

کاغذ تحریر ۸۰ گرم از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کاغذ برای چاپ سربرگ در ما می باشد.
چاپ پاکت همچون چاپ کارت ویزیت خط مقدم در امر بازاریابی و جذب مشتری خواهد بود.
لیبل یووی گرده ( دایره ای )
از ویژگی های این مرکز امکان چاپ اختصاصی لیوان کاغذی در ۲ سایز استاندارد و مرسوم بازار کشور یعنی لیوان کاغذی ۲۰۰ و ۳۶۰ سی سی می باشد.

هزینه فاکتور سایز A6 کاربن لس :

تیشرت طرح squid game – اسکوئید گیم

کارت ویزیت کتان امباس ۸٫۵x4.8 دورصاف

انواع جنس های موجود تراکت B6

هزینه بروشور لوکس با سایز گسترده A5 :
در طراحی پرچم حتما باید سعی بکنید از اطلاعات اضافه و بی فایده خودداری بشود در ادامه مقاله اهمیت وجود پرچم سعی میکنیم مطالب بیشتر در این رابطه برای شما بیان بکنیم.

راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون براق دایره ای

مشخصات چاپ عکس روی مکعب رومیزی :

اهمیت خودن چای و یا قهوه

کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی

ملاحضات: برای چاپ روی این کاغذ توصیه می شود که از رنگ های تیره به خصوص قرمز و مشکی استفاده شود.

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون مات دورگرد +A*

سفارش آنلاین چاپ بروشور گلاسه ۱۷۰ گرم

در هنگام طراحی چه نکاتی باید توجه بکنیم؟

قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت براق مربع :

 

 

تعرفه چاپ