نگاهی دقیق تر به جستجوها برای گسترش حریم خصوصی بیت کوین – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

در روزهای اولیه رمزنگاری، بیت کوین به عنوان جایگزین ناشناس برای ارزهای فیات. با این حال، این توصیف تا حدودی نادرست است زیرا تکنیک‌های تجزیه و تحلیل و تحلیل بلوک چین هم از نظر دامنه و هم از نظر عمق رشد کرده است – باعث می‌شود رهبر بازار خیلی کمتر از آن چیزی که می‌شود خصوصی باشد.

 

یک نقص برای بسیاری

فقدان حریم خصوصی و قابلیت تعویض در طراحی بیت کوین به ازدیاد ده شده است. آلتکوین‌ها به دنبال اصلاح این نقص هستند، که بسیاری از آنها ادعا می‌کنند برای این مشکل ارائه می‌کنند. با این حال، برخی از این اصطلاحات حریم خصوصی به دلیل داشتن مشکلات حریم خصوصی خود مورد انتقاد قرار گرفته اند. برخی دیگر صرفاً به طور انتخابی ناشناس هستند – به کاربران این امکان را می دهند که انتخاب کنند که آیا مایل به انجام تراکنش های خاص هستند.

[bctt tweet=”کیف پول های قطعی سلسله مراتبی (HD) برای بهبود حریم خصوصی تراکنش بیت کوین استفاده می شود، در حالی که راه حل هایی از جمله XMR.to و Wasabi کیف پول این را یک قدم فراتر بردارید و سعی کنید بیت کوین را کاملاً ناشناس کنید!» username=”beincrypto”]

چه کسی به ناشناس بودن می دهد؟

در حالی که در ظاهر ممکن است این مشکلی به نظر برسد، اما زمانی که در نظر بگیرید که سارقان اکنون راه آسانی برای تعیین میزان ثروت شما دارند و شاید هدف بعدی خود را انتخاب کنند، موضوع را تعیین کنند.

>

علاوه بر این، هر کسی می‌تواند دقیقاً در جایی که پول خود را خرج می‌کند، ردیابی کند و در برخی موارد، تعیین کند که این پول در چه چیزی خرج شده است – حتی خریدهای حساس را نیز به طور بالقوه در معرض دید قرار می‌دهند. .

برای شرکت‌هایی که به کارمندان خود به بیت‌کوین پرداخت می‌کنند، این اساساً تمام ورودی‌ها و خروجی‌ها را نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد چقدر پول را در حساب شرکت‌های موجود تعیین کنید و چقدر به هر یک از کارمندان خود پرداخت کنید. (آیا می‌دانستند دقیقاً چقدر درآمد دارید؟)

هوش بلوک چین

در حال حاضر، بیضوی بیشتر توجه خود را به سمت معطوف می‌کند که از ارزهای دیجیتالی برای پلید و مجرمانه استفاده می‌کنند. این مجموعه هدف نیز توسط Chainalysis، یک شرکت تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل بلوک چین مستقر در نیویورک که به دنبال شناساییات بین موجودیت های مختلف بلوک چین برای منطقه ای از جرم است، مشترک است.

Blockchain Intelligence Group شرکت دیگری است که به دنبال قطعی ناشناس بودن ارزهای رمزپایه بر بلوک چین است. رهبر اصلی آن از جمله سازمان های اجرای قانون و تنظیم کننده های مالی. گروه هوشمند Blockchain از ترکیبی از تجزیه و تحلیل داده ها، تحقیقات و هوش بازار برای توسعه راه حل هایی برای مشتریان خود استفاده می کند.

واضح است که با گذشت زمان، تکنیک‌های تجزیه و تحلیل بلوک چین به صورت فزاینده‌ای پیچیده‌تر می‌شوند در حالی که صنعت نظارت بر چین همچنان در حال حاضر است – با ورود بازیکنان بهتر به این صنعت.

اگرچه تقریباً تمام کارتجزیه و تحلیل و تحلیل بلوک چین به معنای پولشویی، کلاه برداری، و سایر اعمال مجرمانه است، به این معناست که این روند تحقیقات به اندازه کافی دقیق باشد که کاربران را در سطح فردی هدف قرار دهد – به این معنی که افراد بی گناه زیادی نیز حریم می شوند. خصوصی خود را داشته باشد. در نتیجه به خطر افتاده است.

Wasabi Wallet

با نگرانی‌های فزاینده مبنی بر اینکه بیت‌کوین آنقدر که در ابتدا می‌شد ناشدنی نیست، راه‌حل‌های متعددی ایجاد شده است که به دنبال بهبود این جنبه از ارز دیجیتال است.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
معرفی سایت چت روم

یکی از این راه حل ها کیف پول Wasabi است، یک کیف پول بیت کوین که قابلیت تعویض و حفظ حریم خصوصی بیت کوین (BTC) را بهبود می بخشد. برای انجام این کار، کیف پول از روشی به نام «CoinJoin» استفاده می‌شود تا جزئیات تراکنش را با ترکیبی از پرداخت‌های افراد متعدد در یک تراکنش، قبل از تولید این وجوه بین گیرندگان مورد نظر، مبهم کند.

طراحی شده توسط گرگوری ماکسول – توسعه دهنده هسته بیت کوین و مدیر ارشد فناوری در بلوک چین – CoinJoin نیاز دارد که همه شرکت کنندگان در فرآیند انتخاب دقیقاً همان مقدار را ارسال کنند. در غیر این صورت، می توان تعیین کرد که کدام خروجی با کدام ورودی مرتبط است.

اخیراً، بزرگترین تراکنش ارسال شده با استفاده از CoinJoin توسط Adam Ficsor، از توسعه دهندگان Wasabi Wallet، همراه با یکی دیگر از شرکت کنندگان است که با موفقیت 14.8 BTC را در یک تراکنش انجام داده است، انجام می شود – نشان دهنده پسیل این تکنیک است. برای مبهم کردن حتی مبالغ زیادی تحت شرایط بسیار خاص.

با این حال، لازم به ذکر است که تکنیک CoinJoin مثال به دلیل آسیب پذیری بودن در برابر برنامه Sybil مورد انتقاد قرار گرفته است و مستلزم آن است که افراد دقیقاً همان مقدار را به طور همزمان ارسال می کنند – که آن را برای ارسال می کنند. مبالهن گفت غیر عملی و خاص حتی برای آنها چالش برانگیز می کند. مبالغ ناچیز.

XMR.to

یکی از راه‌های اصلی که برای شکستن یک هویت استفاده می‌شود، مبادله ارزهای دیجیتال به یک ارز دیجیتال کاملاً قابل تعویض Monero (XMR) است.

خدمات ظاهر شده‌اند که در جهت معکوس کار می‌کنند – پرداخت‌های مونرو به بیت‌کوین و اجازه دادن به آنهایی که مونرو اساساً پرداخت‌های بیت‌کوین ناشناس را انجام می‌دهند. XMR.to یکی از این ارائه دهنده خدمات است. این می‌کند که پرداخت‌های پیشنهادی واقعاً محرمانه مونرو را به طور خودکار به بیت‌کوینی پرداخت می‌کند که از طرفی برای دریافت انتخابی شما ارسال می‌شود، تبدیل می‌شود.

TumbleBit

TumbleBit راه حل بالقوه دیگری برای مشکل حفظ حریم خصوصی بیت کوین است. از متفاوتی برای CoinJoin استفاده می کند و در عین حال از چالش های نقدینگی کم می کند.

TumbleBit که به عنوان یک مرکز پرداخت غیرقابل اعتماد و ناشناس سازگار با بیت کوین طراحی شد، اولین بار در سال 2016 توسط گروهی از کارکنان دانشگاه بوستون پیشنهاد شد. در میان این چینیلمن – محقق بلوک و بنیانگذار Arwen، یک استارت آپ رمزنگاری که هدف آن اطمینان از کنترل کاربران بر کلیدهای خصوصی خود حتی در هنگام مقابله در صرافی ها است، است.

طبق مقاله تحقیقاتی، تامبل‌بیت همچنین برای افزایش سرعت پرداخت‌های بیت‌کوین عمل می‌کند – اجازه می‌دهد پرداخت‌ها را کمتر از ۱.۲ ثانیه در مقایسه با ۱۰ دقیقه که در حال حاضر در چین از بیت‌کوین رنج می‌برد، منتقل شود.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/forex-training/

 

TumbleBit در کیف پول Breeze Stratis پیاده سازی شده است که شامل ویژگی های معروف به پروتکل حریم خصوصی Breeze است که TumbleBit را با فناوری بلوک چین Stratis برای ناشناس کردن تراکنش های بیت کوین – با استفاده از گره های اصلی Stratis به عنوان سرویس در ازای یک. درصد کارمزد سقوط می کند.