جدید ترین فرصت های بورس تحصیلی سوئد، انگلیس و ترکیه

بورس تحصیلی در روزگار دلار گرون این روزا، بهترین راه واسه تحصیل مجانیه. در چند سال گذشته، در سرویس دانشگاهی ما به معرفی فرصتای تحصیلی و بورس و روش اپلای پراختیم و تلاش میکنیم تا مخاطبان گرامی تحصیل در بیرون مرز کشور، از راه اطلاعات ارائه شده جور واجور در این بخش، با امکان تحصیل مجانی و ارزون در ۵ قاره جهان آشنا شن. در گزارش امروز، با صدها فرصت بورسیه دکترا در سوئد، انگلیس و ترکیه آشنا میشین. با ما همراه باشین.

۱۰۰ بورس تحصیلی مقطع دکترا دانشگاه چالمرش سوئد

پاتوق تحصیلی دانشجویان ایرونی ساکن سوئد واسه ترم جدید ۲۰۱۸-۲۰۱۹، بیشتر از ۱۰۰ فرصت بورسیه در اختیار دانشجویان قرار داده. واسه اپلای این بورسا، به این رفته و اطلاعات لازم رو بدست بیارین. داشتن آیلتس ۶.۵ و رزومه  و بیانیه هدف خوب، از چیزای مهم اپلای بورسای تحصیلی مقطع دکترا دانشگاه چالمرش گوتنبرگ در کلیه رشته های فنی و مهندسی هستش.

بورس تحصیلی ترکیه

فلوشیپای در بخشای علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی در شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه اعلام شد. موضوع بورسیه: بخشای علوم طبیعی -مهندسی و فناوری- علوم پزشکی- علوم کشاورزی- علوم اجتماعی- علوم انسانیه. سازمان اعطا کننده: شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK) اعلام شده در مقطع تحصیلی: PhD. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این مراجعه کنین.

خلاصه بورسیه: شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه (TÜBİTAK) فلوشیپ‌هایی رو واسه دانشجویان نخبه مقطع PhD و محققان جوون postdoctoral اعطا می‌کنه تا تحقیقاتشون رو در ترکیه در بخشای علوم طبیعی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی، علوم کشاورزی، علوم اجتماعی و علوم انسانی ادامه.

 

شرایط و مدارک لازم

 

امکان تکمیل مدارک و درخواست واسه این برنامه فلوشیپ هم به زبون انگلیسی و هم ترکی هست و خواهندگان باید یه نامه پذیرش از یه دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی در ترکیه رو به همراه نامه انگیزشی از طرف استاد مشاور خود رو موقع درخواست ارائه بدن. خواهندگان دارای شرایط باید موضوع و پروپوزال تحقیقاتی خود رو تا مهلت وقتی درخواست به تصویب کمیته انتخاب برسانند یا اینکه دعوت نامه ای از یه دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی در ترکیه داشته باشن و شرایط سنی اونا هم زیر ۳۵ سال باشه. خواهندگان باید رزومه و پروپوزال تحقیقاتی و نامه پذیرش خود از یه دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی ترکیه رو به همراه نامه انگیزشی از طرف استاد مشاور در کیه و مدرک زبون و ریزنمرات تحصیلی و پیشنهاد نامها رو تحویل بدن.

صلاحیت خواهندگان بر مبنای ۴ ملاک زیر آزمایش می شه:

یکی دیگر از نوشته های سایت :
چگونه در کنفرانس های بین المللی شرکت کنیم؟

  • توانایی تحقیقاتی درخواست کننده

 

 

 

  • کیفیت علمی و فناوری پروپوزال تحقیقاتی

 

    • اثر طرح تحقیقاتی پیشنهادی بر پیشرفت آموزشی و حرفه ای درخواست کننده و خدمت به موسسه میزبان و ترکیه

 

    • اجرا تحقیق پیشنهادی

 

ارزش بورسیه: این بورسیه شامل حقوق ماهانه ۲۵۰۰ لیره ترکیه و هزینه های سفر و بیمه درمانی می شه.

  • مدت زمان پوشش بورسیه:بیشترین حد مدت این فلوشیپ ۱۲ ماهه
  • مهلت اقدام:مهلت وقتی ارائه درخواست ترم دوم از ۵ سپتامبر تا ۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۴ شهریور تا ۱۵ مهر ۱۳۹۷ )

بورس تحصیلی دانشگاه Bournemouth انگلستان 

⁣دانشگاه بورنموث به ‌عنوان تنها مرکز آموزش رسانه‌ای در انگلستان تعیین شده و هم اینکه میزبان مرکز ملی پویانمایی رایانه‌ای ( National Center of Computer Animation) است. لوازم پیشرفته هنری دانشگاه شامل امکانات ضبط حرکت واسه پویا نمایی‌ های سریع (بی‌معطلی) است. این امکانات واسه آموزش به کار برده می‌شن و به شرکت‌ های خارجی هم اجازه به کار گیری اونا داده شده ‌است. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر به این مراجعه کنین.

این دانشگاه در مورد‌های دیگه هم موفقیت‌ هایی داشته‌ است. تصمیم دانشگاه واسه سرمایه‌ گذاری یه ‌میلیون ‌پوندی در تأسیسات دانشگاهی و هم ترکیب آموزش و تحقیق در سامانه الگوی امتحان کیفیت اثر پژوهشی ۲۰۱۴ یافته های موفقیت‌آمیزی به همراه داشت. هشتاد درصد از ورودی‌ های دانشگاه، اونو از دید بین المللی و جهانی عالی آزمایش کرده ­ان. این دانشگاه یکی از بزرگترین ظرفیت‌ ها در بین دانشگاه‌ های تازه تأسیس (دانشگاهی که بعد از سال ۱۹۹۲ تأسیس شده‌ان) هستش و با پیشرفت‌ های قابل‌ توجه در یافته های قبلی، این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌ها واسه تحقیقات توریستی و گردشگری در بریتانیا نام گرفته ‌است.

شرایط و مدارک موردنیاز : مدرک کارشناسی ارشد در یکی از گرایشای : روانشناسی، تغذیه، بهداشت عمومی، علوم شناختی، تعامل کامپیوتر و یا محاسبات. نمره آیلتس : دست کم ۶٫۵ (با دست کم ۵٫۵ در هر جزء) لازمه. علم پیشرفت اپلیکیشنای گوشیای هوشمند لازم نیس، اما بعضی از تجربه های محاسباتی موردنیاز میشه.

  • کمک هزینه تحصیلی : سالیانه £۱۴,۰۰۰
  • مهلت تحویل مدارک : ۱۸ اکتبر ۲۰۱۸