«سلنا گومز» رکورد کسب سریع ترین ۱ میلیون لایک در اینستاگرام را شکست

سلنا گومز، خواننده جوون و مشهور، تونست با ثبت یه پست اینستاگرامی رکورد شکن خود رو به عنوان ملکه جلو رفتن این پلتفرم مجازی معرفی کنه و بالاتر از بیانسه قرار بگیره.
در روز دوشنبه هفته گذشته مصادف با ۲۳ جولای ۲۰۱۸ بود که سلنا گومز جشن تولد ۲۶ سالگی خود رو با استایل ایتالیایی و تو یه قایق تفریحی همراه با دوستان نزدیکش برگزار کرد.
بعد از اون بود که ایشون مانند هر ستاره جوون دیگری تصاویری از این روز بزرگ زندگی خود رو در اینستاگرام منتشر کرد.

در  اولین تصویر از این مجموعه، سلنا گومز یه لباس یقه باز به تن داره و با لبخندی تا بناگوش، صورتش رو از دوربین می دزدد. در تصاویر دیگه اونو در کنار دوستان و مهمانانش می بینیم که در جشن تولد اون در حال عیاشی و خوشگذرونی بوده و با ایشون عکس سلفی می گیرن. سلنا گومز در زیر اولین عکس خود اینجور نوشت:” یه سال دیگه گذشت. از شما به خاطر عشقی که در روز تولدم به من داشتیم ممنونم. بیشتر از این نمی تونم  به خاطر جشن گرفتن به همراه من ،قدردان شما و بهترین دوستانم باشم. همتون دوستان رو دیوونه وار دوست دارم! خدا نگهدارتان باشه!”. و با این پست ساده بود که سلنا گومز رکورد سریع ترین پستی که ۱ میلیون لایک دریافت می کنه رو شکست.

براساس ادعای toofab، این پست سلنا گومز تنها پس از ۱۱ دقیقه از رکورد ۱ میلیون لایک عبور کرده و رکورد قبلی رو که در اختیار بیانسه بود شکست. بیاسنه این رکورد رو در فوریه ۲۰۱۷ با اعلام بارداری خود و هم اینکه در جولای ۲۰۱۷ با اعلام دوقلو بودن بچه هاش به اسمای رومی و سر کارتر بدست آورده بود. این دو پست به ترتیب ۱۱٫۲۴۸٫۷۲۳ و ۱۰٫۳۳۲٫۳۰۹ لایک دریافت کرده بودن. پست سلنا گومز، در طرف دیگه، تا هنگام نوشتن این مقاله تقریباً ۹٫۴۲۱٫۰۰۰ لایک دریافت کرده و هر لحظه بر تعداد لایکای اون اضافه می شه.
به توجه به این که گومز بیشتر از ۱۳۹ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داره- که بیشتر از هر کاربر دیگه حاضر در این پلتفرم رسانه ای اجتماعیه-

جای تعجب نداره که ایشون در اینجور مدت کوتاهی تونسته این همه لایک دریافت کنه.
اما گرفتن این همه لایک تنها رکوردشکنی ایشون در روزای گذشته در فضای اینستاگرام نبوده. ایشون تونسته در رتبه های بالای فهرست ثروتمندان اینستاگرام هم قرار گیرد، فهرستی که به وسیله موسسه برنامه ریزی پست اینستاگرام هوپر در بریتانیا جفت و جور شده.
در این فهرست اسامی سلبریتیایی که بیشترین درآمد رو از پست گذاشتن در اینستاگرام بدست میارن رتبه بندی شده که در مطلبی جداگونه به اون پرداخته می شه.
سلنا گومز در این فهرست در رتبه دوم و بعد از کایلی جنر، ستاره تلویزیونی و غول دنیای مد، قرار داره.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
قدیمی ترین اتومبیل جهان با ۱۲۵ سال عمر هنوز هم در حال حرکت است

در حالی که براساس این گزارش، گومز واسه هر پست در اینستاگرام رقم خیره کننده ۸۰۰٫۰۰۰ دلار دریافت می کنه، رقم دریافتی کایلی جنر در این بخش یه میلیون دلاره. بیانسه نیر در این فهرست حضور داره و با دریافت ۷۰۰٫۰۰۰ دلار واسه هر پست در رتبه پنجم فهرست قرار گرفته. از دیگر سلبریتیای حاضر در این فهرست میشه به خواهران کیم کارداشیان و کندال جنر اشاره کرد که در کنار کریستیانو رونالدو، دواین راک جانسون و جاستین بیبر که نامزد قبلی گومز هستش در رتبه های بالای جدول پردرآمدهای اینستاگرام قرار گرفتن.

اما سلنا گومز با رکورد شکنی در اینستاگرام بیگانه نیس.
علاوه بر این که یه عکس از اون در کمتر از ۱۳ دقیقه بیشتر از ۱ میلیون لایک دریافت کرده و در رتبه دوم پردرآمدهای اینستاگرام قرار گرفته، ایشون روزگاری پرلایک ترین پست تاریخ اینستاگرام رو با یه پست تبلیغاتی در ژوئن  ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده بود، عکسی که ایشون رو در حال نوشیدن نوشابه کوکاکولا نشون می داد و الان نزدیک به ۷ میلیون لایک دریافت کرده. این رکورد گومز بعدا با پست اعلام بارداری بیانسه شکسته شد.
در آوریل ۲۰۱۷، گومز دوباره رکورد شخصی خود در مورد بیشترین لایک واسه یه عکس از خود و نامزدش آبل تسفایت مشهور به The Weeknd رو شکست.

در وقتی نوشتن این مقاله تعداد لایکای این پست اینستاگرامی به بیشتر از ۸٫۱۶ میلیون رسیده. در خارج از دنیای اینستاگرام هم سلنا گومز بسیار فعال بوده و در حال تبلیغات رسانه ای واسه انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستون » (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation) است که ایشون در اون به جای ماویس دختر کنت دراکولا صداپیشگی کرده. اونم اینکه در حال کار روی آۀبوم جدید خود بوده که هنوز جزییات زیادی در مورد اون اعلام نشده.

در مارس ۲۰۱۸، گومز اعلام کرد که در حال تموم کردن کارای مربوط به این آلبومه و هیچ تاریخی واسه منتشر کردن اونم مشخص نکرد.. البته هنگام حضور روی فرش قرمز در مراسم افتتاحیه «هتل ترنسیلوانیا ۳» گومز اعلام کرد که این آلبوم به زودی منتشر می شه.

آخرین پستای اینستاگرامی و تلگرامی شهرام جزیره هایی قبل از بازداشت

نقد فیلم کاتیوشا ، شاخ‌های اینستاگرامی و برادران ارزشی و مابقی قضایا

شاخ جدید اینستاگرام: آناشید حسینی، همسر پسر سفیر ایران در دانمارک

۸ نفری که دونالد ترامپ در اینستاگرام دنبال می‌کنه چه کسایی هستن؟