اسپین آف جدید سریال «The Walking Dead» با حضور قهرمانان زن در مسیر ساخت

انگار دنیای سریال روزگاری پرطرفدار و هیجان انگیز «مردگان متحرک» (The Walking Dead) به این زودیا تموم نمیشه. روز دوشنبه، شبکه AMC اعلام کرد که یه اسپین آف جدید از این سریال در حال آماده سازی مقدمات ساخته که هر چند هنوز نامی واسه اون انتخاب نشده اما به جای دستور ساخت یه اپیزود آزمایشی، دستور ساخت یه فصل کامل رو دریافت کرده. می گن که داستان اسپین آف جدید «مردگان متحرک» روی دو زن جوون تمرکز داره که بخشی از اولین نسل بزرگ شدگان در دنیا آخرالزمانی سریال هستن.

مدیران اجرایی این شبکه که در نشست شبکه های AMC در منهتن گرد هم اومده بودن اطلاعاتی در مورد داستان و شخصیتای این سریال جدید رو افشا کردن: «بعضی قهرمون می شن و یه سریای دیگه افراد شرور. در آخر همه اونا واسه همیشه تغییر می کنن. همه بزرگ شده و در نقش هاشون اثبات می شن، هم خوبا و هم بدها». این اسپین آف جدید، مت نگرت رو در مقام شورانر داره.
ایشون در طول سالای گذشته به عنوان نویسنده و جفت و جور کننده این سریال فعالیت داشته و با دنیای زامبیا و بازماندگان عصر پساآخرالزمانی ناشناس نیس.
اسکات ام گیمپل، خالق داستان سریال «مردگان متحرک» که مدت کوتاهی قبل از مقام شورانری سری اصلی کنار رفته و مدیریت بخش محتوای کل دنیای «مردگان متحرک» رو رو دوش گرفت هم بخشی از این پروژه میشه.

با مسئولیتای جدید، کیمپل می تونه بر همه محتواهایی که در دنیای «مردگان متحرک» ساخته می شه نظارت داشته و در اونا دخل و تصرف بکنه. به خاطر همین انگار اسپین آف پیشرو اولین تلاش اون در مورد ساخت دنیایی جدید و مربوط به دنیای «مردگان متحرک» پس از کنار رفتن از جایگاه شورانر سری اصلی باشه. فیلمبرداری این سریال جدید تابستون امسال شروع شده و ۱۰ اپیزود رو شامل می شه.
سکانسای این سریال جدید در ویرجینیا فیلمبرداری می شن و AMC اعلام کرده که برنامه ریزیا واسه پخش این سریال در سال ۲۰۲۰ رو انجام داده هر چند در مورد ماه اون اطلاعاتی بدست رسانه ها نرسیده.

دیوید مدن، مدیر برنامه ریزی شبکه ها و استودیوهای AMC در سخنانی در این باره اینجور گفته: «ما هیجان زده هستیم که مردگان به سرک کشیدن خود به گوشه ای جدید از دنیای پساآخرالزمانی ادامه میدن، گوشه ای که داستانا و شخصیتایی متفاوت از چیزی که در مردگان متحرک دراماتیزه شدن و هدف هیجان زده کردن یکی از پرشورترین پایگاه های طرفداری در تلویزیونه. اسکات از زمان بردوش گرفتن رییس بخش محتوا، با دیدگاه متفاوت و خلاقانه خود واسه این فرانچایز، رهبری باارزش واسه این دنیا بوده.
هم اینکه از اینکه مت رو در کنار خود داریم هیجان زده هستیم، که واسه بیشتر از ۵ سال بخشی حیاتی از خونواده مردگان متحرک بوده و اپیزودهای موندگاری از مردگان متحرک رو نویسندگی کرده».

سارا بارنت از شبکه های AMC هم در این باره میگه: «بدنبال یه فصل نهم عجیب از مردگان متحرک و در حالی که به فصل جدید مورد انتظار Fear در تابستون پیش رو نزدیک میشیم، این لحظه ای هیجان انگیز واسه فرانچایز مردگانه که تو یه محیط بسیار رقابتی به تلاش ادامه میده.خوشحالیم که با بعضی از خلاقت ترین افراد در این کار و کاسبی واسه پیشرفت این دنیا در مسیرهای جدید و هیجان انگیز واسه طرفدارانمان کار می کنیم». همونطور که انتظار می رفت، نگرت و گیمپل از این که ساخت اسپین آفی جدید از سریال «مردگان متحرک» به طور رسمی اعلام شد هیجان زده هستن، سریالی که پس از اسپین آف «از مردگان متحرک بترس» (Fear the Walking Dead) دومین اسپین آفی میشه که از دنیای «مردگان متحرک» ساخته می شه.

یکی دیگر از نوشته های سایت :
توصیه هایی به آقایان برای داشتن ریش هایی پر پشت و براق

گیمپل هم در این باره اینجور میگه: «نشون دادن گوشه ای دیده نشده از دنیای مردگان متحرک تو یه افسانه شناسی بسیار جدید، یه راه بسیار جذاب واسه جشن گرفتن “دهه مردگان” در تلویزیون و بیشتر از ۱۵ سال کمیکای دیدنی رابرت کرکمنه. مت نگرت یکی از بهترین نویسنده-جفت و جور کنندگان در تاریخ بلند مردگان متحرکه. هیجان زدم که در کنار اون کار می کنم تا داستانایی متفاوت از اون چیزی که تا حالا دیده ایم رو روایت کنیم و اولین قدم هامون رو به دنیایی بزرگ تر بذاریم». نگرت هم در سخنانی از هیجانش میگه: «من هم بسیار هیجان زدم که بخشی از این سریال جدید در دنیای مردگان متحرک هستم. نویسندگی و جفت و جور کنندگی واسه سری اورجینال کار یه عمر واسه من بوده و مفتخرم که با اسکات و همه اعضای خوب گروه مردگان در شبکه AMC در این ظرفیت جدید کار می کنم. بی صبرانه منتظرم که طرفداران این فرانچایز چیزی که براشون پخته ایم رو ببینن».

هنوز معلوم نیس که شخصیتای سریال اورجینال «مردگان متحرک» در این اسپین آف جدید حضور پیدا می کنن یا خیر اما با در نظر گرفتن سخنانی که به وسیله تیم مدیریتی شبکه AMC  در مورد این سریال جدید گفته شده انگار داستان این اسپین آف روی گروهی به طور کاملً جدید از بازماندگان در مکان و وقتی مشابه دنیای «مردگان متحرک» که تا حالا به اون پرداخته نشده متمرکز میشه. شاید اینجور خلاقیتی به افزایش جذابیت داستان و تعداد تماشاگران اون منتهی شه به خصوص که در فصلای گذشته تماشاگر کاهش همیشگی و گسترده طرفداران این سریال بوده ایم. با خروج اندرو لینکلن در نقش ریک گریمز از سریال و خروج نزدیک الوقوع لورن کوهن و دانای گوریرا از نقشای مگی و میشون، مردگان متحرک می تونه از تازگی داستان و اثرات اون واسه زندگی بخشیدن دوباره به این فرانچایز استفاده کنه، تماشاگران رو دوباره با این سریال آشتی داده و اونا رو به شخصیتا و داستانای جدید معتقد سازه. در شرایط الان انگار سریال اسپین آف جدید شانس بالایی واسه انجام اینجور کاری داشته باشه.